Formualrz Promocyjny

Imiďż˝ i nazwisko*:
Telefon*:
Email:

Podanie w/w danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi powyższego zgłoszenia. Wysłanie formularza jest równozanczne z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie
i przetwarzanie, w tym również w przyszłości, w/w danych osobowych w celach marketingowych i statystycznych przez Porsche Inter Auto Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Połczyńskiej 118a, 01-304 Warszawa. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż przysługuje mi prawo do wglądu, wstrzymania przetwarzania oraz usunięcia w/w danych osobowych.


Warning: mysql_fetch_array() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /index.php on line 790

Wróć do Aktualności

2014-01-10

Dynamiczniejszy niż rok temu: Polo R WRC na Rajdowe MŚ 2014

- Zmodyfikowana stylistyka mistrzowskiego samochodu
- Udoskonalone detale pod maską

Mistrzowskie auto teraz jeszcze lepsze: Polo R WRC na tegoroczny sezon Rajdowych Mistrzostw Świata FIA (WRC) jest w pełni przygotowane na nadchodzące wyzwania. Przed prawdziwym testem wytrzymałości w słynnym Rajdzie Monte Carlo w dniach 14 - 19 stycznia, Volkswagen wprowadził kilka modyfikacji do swojego mistrza.

Zespół fabryczny rozpoczyna projekt obrony tytułu z nieustannie udoskonalanym od momentu debiutu przed dwunastoma miesiącami, 315-konnym World Rally Car. Odpowiedni wygląd to zasługa charakterystycznych szarych i niebieskich pasów, które już przy pierwszym spojrzeniu mówią, że teraz Polo R WRC jest jeszcze dynamiczniejsze. To auto z napędem na wszystkie koła wygrało w ubiegłym sezonie dziesięć z trzynastu rajdów i przywiozło do Wolfsburga wszystkie trzy tytuły mistrzowskie Rajdowych Mistrzostw Świata.

"W sporcie motorowym kto nie idzie do przodu, ten się cofa" - twierdzi Dyrektor Volkswagen Motorsport Jost Capito. "Nikt nie może sobie pozwolić, aby choć na sekundę zwolnić tempo rozwoju technicznego. Nawet jeżeli w 2013 roku zapisaliśmy na swoim koncie kilka triumfów, ani na chwilę nie spoczęliśmy na laurach. Producenci, którzy w 2013 roku brali udział w Rajdowych MŚ uzgodnili, że na sezon 2014 nie udzielą homologacji żadnym nowym World Rally Car. Próbowaliśmy jednak maksymalnie wykorzystać możliwości, które nam pozostały. Polo R WRC na rok 2014 jest pod wieloma względami bardziej dojrzały, niż ten, którym zadebiutowaliśmy przed dwunastoma miesiącami. Każdy zespół czeka z niecierpliwością, aby sprawdzić, ile warte są te udoskonalenia w zaciętej konkurencji z Citroënem i Fordem oraz nowymi rywalami z Hyundaia."

Granice zmian są ściśle wyznaczone: suma udoskonalonych detali czyni z Polo R WRC 2013 nową wersję 2014. Obok nowego wyglądu zewnętrznego, World Rally Car z Wolfsburga został zmodyfikowany także pod maską. Po ubiegłorocznym sezonie zespół zastosował dziesięć tak zwanych jokerów, które pozwalają na wprowadzenie zmian do poszczególnych komponentów w porównaniu z dokumentacją homologacyjną. Oprócz optymalizacji komponentów zawieszenia i nowych wariantów dostrojenia układu napędowego, inżynierowie pracowali nad poprawą wytrzymałości. Jednego jokera Volkswagen wykorzystał na nową wersję oprogramowania układów elektronicznych.

Wielką zaletą Polo R WRC 2013 były nie tylko doskonałe osiągi, lecz także niezawodność. W 13 rajdach - trzech z dwoma startującymi autami, dziesięciu z trzema - załoga fabryczna nie odnotowała żadnej awarii silnika, a jedynie jedną usterkę techniczną (poluzowane złącze elektroniki).

źródło: bank prasowy

*) Informacje zawarte na stronie nie są prawnie wiążące i nie mają charakteru oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Zamieszczone na witrynie zdjęcia jedynie przykładowo obrazują prezentowane treści. Niektóre elementy wyposażenia opisane i demonstrowane na stronie mogą być dostępne tylko w wybranych krajach lub wyłącznie za dodatkową opłatą. Dla uzyskania aktualnych specyfikacji produktów w danym kraju należy kontaktować się z autoryzowanym przedstawicielem marki Volkswagen. Wszelkie wiążące ustalenia dotycz?ce wyposażenia i specyfikacji pojazdu następują każdorazowo w indywidualnej umowie zawieranej przez strony.

oziomy CO2 lub poziomy zużycia paliwa przedstawione na niniejszej stronie są poziomami, które zostały określone podczas świadectwa homologacji pojazdu. Poziomy te mogły został niewłaściwie określone. Dokładamy wszelkich starań aby wyjażnić tą kwestię możliwie jak najszybciej i, jeżli zajdzie taka potrzeba, dokonamy korekty tych poziomów we współpracy z odpowiednimi władzami.